Resultat Unkeldesign Påske CAL17

Kære alle jer der har deltaget i Unkeldesign Påske CAL17!

Tusind tak for jeres deltagelse! Jeg ser meget frem til at se jeres resultater. Også til alle jer der ikke er blevet færdig endnu. I må starte med at dele jeres resultater frem nu, kl 12. – tag gerne Unkeldesign på Instagram (@unkeldesign #unkeldesignpåskecal17) og Facebook.

Byd Påskeharen Ludvig velkommen! Ludvig er virkelig glad for at være Påskehare. Han har ventet hele sit liv på at det blev hans tur. Før ham var det hans far, farfar, oldefar osv. der stod med det store ansvar, at uddele påskeæg til alverdens børn. Han elsker det!

IMG_7589

Denne CAL har været lidt anderledes end sidst, men ikke mindst lige så vellykket! Tror endda mere. Antallet af medlemmer i Facebook-gruppen et steget kraftigt, og jeg har faktisk fået overraskende få henvendelser vedrørende delene. I har været gode til at hjælpe hinanden, og det har mindsket presset for mig. Så derfor holder jeg ved! Der skal nok komme flere CALs!

 

Det vil være muligt at hente delene til og med d. 21. april, hvorefter de vil blive fjernet til fordel for en samlet opskrift for 25 kr.

Jeg vil gerne give Lunds Garn (www.lundsgarn.dk) en kæmpe stor tak! Tak for det fantastiske samarbejdet om salg af kit og sponsoreret garn hertil m.m.  Garnet til opskriften er Drops Safran og kan købes i webshoppen og i butikken i Odense.
Endnu engang tak! Jeg håber virkelig du har haft det sjovt med denne CAL. 

RIGTIG GOD PÅSKE 🐣🌸🐥

Skriv et svar

