M Å N E D S N Y T –  J U L I 17: Skadestuebamsen og Pindeven med Mayflower

Åh. Solen skinner og det er rigtig blevet sommer i Danmark! ☀️ Og jeg har lige fået ferie! Kunne det passe bedre? Nej vel! 😎

Jeg har besluttet mig for at jeg 1 gang i starten af måneden opsummerer lidt om hvad jeg har lavet den sidste tid. Det holder mig igang, bloggen igang. Og forhåbentligt vil i læse med. Man kan vel kalde det for et nyhedsbrev, men jeg har valgt at kalde det “Månedsnyt” 😉


SKADESTUEBAMSENS SOMMEREVENT

En ting jeg glædes over er at jeg på nuværende tidspunkt arbejder på et hemmeligt projekt i Facebook-gruppen Skadestuebamsens Sommerevent 👌🏼

Vi er 15 designere der hækler bamser ud fra 15 udvalgte tegninger – og det holdes hemmeligt hvilke tegninger vi arbejder med. Men hop da ind på gruppens side og se hvilke der er udvalgt. Så kan du jo prøve at gætte dig frem til hvilken en jeg arbejder med 😉 Det har dog ikke været uden bump på vejen. Arbejder stadig på fuldtryk, men håber snart jeg er færdig. Glæder mig så meget til at se resultaterne. 


MAYFLOWER 

En andet ting jeg er oppe at køre over er, at jeg er blevet #pindeven med 👉🏼 Mayflower. Jeps! Selveste Mayflower! Super fedt og overvældende at de vil samarbejde med “lille mig”. Jeg modtog den anden dag en stor kasse fyldt med garn. Pakken indeholdt bl.a. Mayflowers lækre bomuldsgarn 8/4, Økologiske bomuld og deres nye Ribbon! Jeg glæder mig meget til at komme igang med at finde på nye ting med det 👏🏼👏🏼👏🏼
SPONSORERET AF MAYFLOWER

HVAD RENDER JEG ELLERS OG HÆKLER?
Ja jeg har nogle hemmeligheder oppe i ærmet. Det kan godt være det kommer til at tage lidt tid med det projekt. Det har i hvert fald taget tid at komme hertil, hvor jeg har taget beslutningen ☺️ Men I finder ud af mere på et andet tidspunkt ✌🏼

Nå – nu vil jeg nyde min ferie, og få hæklet en masse 👆🏼 så der er vel blot at ønske jer alle:

☀️☀️☀️RIGTIG GOD JULI MÅNED OG NYD NU DEN DANSKE SOMMER SOM DEN ER LIGE NU ☀️☀️☀️
Peace out ✌🏼

Mikkel // Unkeldesign

2 thoughts on “M Å N E D S N Y T –  J U L I 17: Skadestuebamsen og Pindeven med Mayflower

  1. Mona siger:

    Hyggeligt og spændende at se dine nye hæklerier/nørkler ting.
    Men da (ingen joke) hunden har ædt mine briller. Er det så svært at læse det du skriver da det er lige så utydeligt som dette grå tekst jeg skriver her.
    Sorry for fejl. Kan ik se dem. Ha en Go dag

    Like

Skriv et svar

