M Å N E D S N Y T –  A U G U S T 17: Hverdag igen – nye events og #crochetmecolors

Halløj – ja så blev det august! Og vi er faktisk allerede halvvejs i måneden! Tiden flyver afsted, og man når nærmest ikke alt det man gerne vil.😅

August er min fødselsdagsmåned!🇩🇰🇩🇰🇩🇰 Jeps – jeg har snart fødselsdag, og det betyder lidt forkælelse for jer der følger med. Mere om det senere 😉

De sidste par uger har der ikke været så meget hækling på programmet. Ja jeg er lige kommet hjem fra sommerferie, og tilbage til studiet = så skal vi da lige skrive eksamensopgave.. igen… Hård start, hvilket der også har gjort at hæklingen har været begrænset. 🙃 


Nå ja – jeg opnåede da 2000 følgere på facebooksiden!! Tusind tusind tak!! Til det lavede jeg en Giveaway, hvor to poser med hemmeligt indhold kunne vindes. Det var henholdsvis en pose til den der hækler, og en pose til den der ikke hækler. Så kunne der kæles for alle 😉
Jeg er desuden blevet PROTEKTOR for SKADESTUEBAMSEN på Facebook! Så beæret over den titel! Jeg skal hygge om alle medlemmerne og så laver jeg en opskrift op en skadestuebamse, i ny og næ. ☺️

Glæder mig dog ekstremt meget til de nye tiltag der kommer til at ske. Jeg er bl.a. igang med at planlægge en international CAL, i samarbejde med nogle dygtige mennesker, verden over!👏🏼👏🏼👏🏼
Derudover er jeg også gået igang med at planlægge årets Vinter-CAL! Det bliver så spændende, og håber at mange af jer vil deltage igen i år! Vi kører videre i eventyrtemaet ✨ Sidste år blev det jo til hende her, Snedronningen, og hendes isbjørn ☺️

Jeg har også lidt andre ting liggende som jeg også arbejder på – men de bliver fortsat holdt hemmeligt, indtil jeg er klar til at vise det frem. Men jeg kan fortæller kort om én ide som jeg giver liv i september!


CROCHET ME COLORS – MONTHLY 🌈 er et “bagved-liggende” event, som vil komme til at køre konstant, året rundt. Grundlæggende handler det om at hver måned har en farve. Hver måned kan man så dele et billede af noget man enten er igang med at hækle, eller har hæklet, og give det #crochetmecolors. Alle der har lyst, kan være med. Det kræver ikke det store – der er kun én regel – man skal bare være bevidst på at det skal være månedens farve 🌈. Hver måned vil jeg gå ind og tjekke billederne ud, udvælge et antal og dele på henholdvis min instagram, facebookside og her på bloggen. Jeg har desværre ikke mulighed for at tagge jer alle i opslagene, så hvis I har mulighed for det, må i gerne tilføje jeres navn/brugernavn i bunden af billedet. På den måde henvises der til jer som den der har hæklet det der er på billedet. Der kommer mere information om dette senere, men nu er der mulighed for at I kan forberede jer. 🌈🌈🌈 

Håber at rigtig mange af jer har lyst til at være med 😘

Skriv et svar

