Besværet ved julegaveideer

Jeps…. Julen nærmer sig… Nogle mener at det er alt alt for tidligt, men det er faktisk ikke tidligere end sidste år. Dengang jeg arbejdede som Dekoratør, var det i uge 42 der blev pyntet op i Stormagasinet!

10676264_10153939033902837_5273578549696047481_n

Og for mig gør det faktisk ikke så meget. Jeg er helt sikkert ikke den eneste der har det sådan, men jeg ELSKER JULEN!! Som barn var det nok mere end spændingen og gaverne man glædede sig til. Som voksen er det helt anderledes. Jeg hygger mig, og elsker at side ved bordet, med and på bordet, starinlys og et smukt juletræ der pynter. Åh ja… Juletræet…. Nu hvor jeg er gift, skiftes vi mellem at være hos henholdsvis hos min familie, og svigerfamilie. Første gang jeg skulle det, fandt jeg ud af at der ikke var den store forskel på hvordan vi holdte jul…

MEN…… Juletræet… Jeg kan godt se hvad de mener med det… Men det er jeg bestemt ikke vant til.

I min svigerfamilien, pyntes juletræet, ved at de nærmest smider pynten på, i alverdens farver (min mand vil sige at der bestemt er en mening med det hele). Totalt multifarvet! Og det er jeg bestemt ikke vant til. Jeg kan bestemt godt se det charmerende i det, og personligheden i det elsker jeg også. Men jeg kan godt li struktur og rene linjer, så det er totalt modsat mine tanker om hvordan et juletræ skal se ud. Min forestilling er få farver – helst kun rød og hvid, og med guld og sølv, med flag og sølv guirlande som er placeret så det ser symmetrisk ud. Jeps jeg ved det…. Jeg er lidt en nørd.

Nå.. Men det var jo ikke det jeg ville skrive om. Nej det er nu hvor man skal tage stilling til hvad man ønsker sig! Jeg er hvert år blank! Jeg kunne ønske mig garn i lange baner – det er altid så lækkert!!!! Elsker garn.. Måske også lidt for meget.

23361187_10157405586007837_649603968_n.jpg

Her holder jeg en favnfuld af Mayflower Organic som bl.a. KAN KØBES HER.

Jeg bruger Mayflower organic til de fleste af mine opskrifter på hæklede dyr og dukker og jeg elsker det garn ❤

Nå…. Men I år har jeg simpelthen fundet det perfekte sted, der har samlet det hele, og så endda i kategorier! DuBuy er et rigtig godt sted, både til at få inspiration til ønskesedlen og til at finde gaver til andre. Jeg overvejer endda også om jeg skal finde julegaver til familien her 😉 Men der kommer nok også nogle hæklede pakker ind under træet.

Skærmbillede 2017-11-07 kl. 17.55.17

 

Jeg ønsker mig bl.a. dette Hub spejl fra Umbra – har længe ledt efter et perfekt rundt spejl.

 

Skærmbillede 2017-11-07 kl. 17.55.56

 

Desuden kunne vi også bruge nogle nye spisebordsstole, som fx disse Sorte zobel stol fra Canett.

 

Skærmbillede 2017-11-07 kl. 17.51.46

 

 

Jeg har mange ønsker. Jeg har også forelsket mig i denne sindsygt søde og seje Mr. Wattson LED lampe fra Piffany Copenhagen – perfekt til et lille børneværelse, eller blot til barnlige sjæle – som mig selv 😉

 

DuBuy har altså rigtig mange ting og sager – og jeg kunne altså blive ved og ved!

Ta’ et kig… Måske du finder noget du selv står og mangler (eller bare har lyst til)

 

Blogindlægget indeholder affilierede links.

Skriv et svar

